onsdag 11 juni 2014

Intressant möte på Olof Palme International Center

Idag var jag delaktig i en diskussion om romernas situation i Sverige och Europa. Jag sa inte så mycket, pga min dåliga erfarenhet. Men jag lyssnade desto mer. Thomas Hammarberg och Hans Caldaras gav mig stor inblick i romernas problem. Jag blir mer och mer förbannad över romernas situation! Det började för något år sen, när det visade sig att svensk polis ägnade stort jobb med att registrera oskyldiga personer och småbarn. Jag hoppas att vi inom Folkets Hus och Parker kan göra en insats i rätt riktning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Massmord i Jonestownsekten i radio-pos

Jim Jones bildade den kristna organisationen Folkets Tempel 1955. De byggde upp en egen by Jonestown i Guyana. Totalt hade sekten över 2000 ...