fredag 14 september 2012

Min Marilyn

I kväll var det premiär på "Min Marilyn - en musikalisk berättelse" på Scalateatern. Kristina Törnqvist tar verkligen en ordentlig utmaning, genom att gestalta Marilyn Monroe. Hon är inte ett dugg lik, men gör ändå en trovärdig rollfigur. Innan var jag lite tveksam om detta skulle vara något för mig. Jag har inte riktigt hum om Marilyn Monroe. Men showen är riktigt underhållande. Två timmar försvann snabbt. Peter Eriksson spelar Arthur Miller. Med sig har de också Diamantorkestern med Lotta Hasselquist Nilsson, Erik Häusler, Martin Pålsson och Anders Forslund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Speedway Racing årg.16 nr.6

  Eftersom speedwaysporten valt att bedriva sin verksamhet i hemlighet, är Speedway Racing enda sättet att hålla sig informerad om vad som h...