lördag 23 oktober 2021

Njurläget


 Senaste tiden har jag mått allt sämre. Trötthet och svullnader i benen med påföljande andfåddhet har försämrat mitt liv. Vid besök på Danderyds Sjukhus Njurmedicinmottagning konstaterade läkaren att det är dags för utredning av transplantation eller dialys. Jag fick bra medicin, som tillsammans med viktdiet sänkt min vikt med 11 kilo. Många besök har gjorts på Danderyds sjukhus olika avdelningar. Det är lite jobbigt med alla dessa besök, men framför allt känns det skönt att saker och ting börjar hända. Just nu mår jag ganska bra, förutom att min kondition är i botten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svenskt rekord 100 meter

Henrik Larsson visar rekordform i år. Under en tävling i Österrike slog han till med 10,08 på 100 meter löpning vilket är svenskt rekord.